Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Sanoku wraz z Platformą Startową Unicorn Hub zaprasza na bezpłatne webinarium "Jak aplikować do Platformy Startowej Unicorn Hub?”
Webinarium odbędzie się 11 lutego 2022 r. od 11:00 do 12.15 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora.
Zgłoszenia przyjmowane są do 10 lutego 2022 r. do 15.30. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia (11 lutego 2022 r.).
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.
Webinarium jest skierowane do osób z ciekawym pomysłem na innowacyjny biznes na nowy produkt lub usługę.
W spotkaniu weźmie udział przedstawiciel Platformy Startowej Unicorn Hub Pan Jacek Korzeniak, Kierownik Projektu w Platformie Startowej Unicorn Hub.
Program webinarium:
1. Powitanie uczestników. Przedstawienie oferty Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich.
2. Platforma Startowa Unicorn Hub:
• dlaczego warto aplikować i na co można liczyć po udziale w Platformie Startowej
• jak wypełnić formularz aplikacyjny do Platformy Startowej.
3. Jak wygląda inkubacja okiem startupów z Unicorn Hub.
4. Sesja pytań i odpowiedzi.
Organizator webinarium:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Sanoku
ul. Rynek 18,
38-500 Sanok
tel.: 798 771 215, 798 771 640
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.