Webinarium odbędzie się 30 września 2021 r. od 11:00 do 11.50 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora.
Zgłoszenia przyjmowane są do 29 września 2021 r. do 15.30. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia (30 września 2021 r.).
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.
Webinarium skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw chcących wdrożyć nowe technologie cyfrowe w związku z koniecznością dokonania zmian procesów, sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności pandemii COVID-19, lub wzmocnić odporność na wypadek kolejnych podobnych kryzysów wywołanych stanem epidemii.
Program webinarium:
1. Powitanie, program webinarium
2. Cel działania
3. Kto może otrzymać wsparcie?
4. Przeznaczenie i wysokość wsparcia
5. Termin naboru
6. Kryteria oceny projektów
7. Podsumowanie, pytania i odpowiedzi.
Po webinarium będzie możliwość zadawania pytań.
Organizator webinarium:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Sanoku
ul. Rynek 18, 38-500 Sanok
tel.: 798 771 215, 798 771 640
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.