Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Rzeszowie zaprasza na bezpłatne webinarium „Wdrażanie innowacji w firmach – programy i instrumenty wsparcia z Funduszy Europejskich”.
Webinarium odbędzie się 16 stycznia 2023 roku, w godzinach 10:00 - 11.00 za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń rekrutacja na webinarium została zamknięta w dniu: 10.01.2023 r.
W przypadku nie otrzymania wiadomości z potwierdzeniem rejestracji prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 17 747 64 15, 17 747 64 82.
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.
Webinarium skierowane jest do przedsiębiorców.
Program webinarium:
1. Akademia Menadżera Innowacji
- Cel programu
- Beneficjenci wsparcia
- Efekty udziału w programie
- Ścieżka udziału w programie
2. Instrument STEP – Sprawdzimy Twój Eksperymentalny Pomysł
- Idea instrumentu STEP
- Beneficjenci wsparcia
- Efekty udziału w projekcie
- Schemat udziału w projekcie
3. Usługa Innovation Coach
- Założenia usługi Innovation Coach
- Beneficjenci wsparcia
- Czym jest coaching innowacyjny
- Schemat udziału w projekcie
Organizator webinarium:
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
al. Ł. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
tel.: 17 747 64 15, 17 747 64 82, 17 747 64 88
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W załączniku klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.