Zapraszamy do składania ofert na zrealizowanie zadania dotyczącego Zakupu soczków, batoników oraz cukierków na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim (na spotkania informacyjne, lekcje).
Oferty należy przesłać do 10 maja 2013 r. do godz. 12.00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fakultatywnie:
faxem na numer 17 747 64 27
drogą pocztową, na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, al. Ł. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, pok. 336,
osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Marszalkowski Województwa Podkarpackiego, Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, al. Ł. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, pok. 336.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób przygotowania oferty został przedstawiony w Zaproszeniu do złożenia oferty.
Proponowaną kwotę brutto należy podać na załączonym formularzu oferty.
Dodatkowych informacji udziela: Barbara Belczyk tel. 13 437 58
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.