Zapraszamy do składania ofert na realizację zadania „Wynajem samochodu osobowego na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim”
Oferta powinna zostać złożona do dnia: 18.02.2021 r. do godz. 9:00, drogą pocztową lub osobiście w siedzibie Zamawiającego Al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, pok. 349 w zamkniętej opisanej kopercie z dopiskiem „Wynajem samochodu osobowego na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim - BI-I.041.10.2.2021.DP”
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
- Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób przygotowania oferty został przedstawiony w Zaproszeniu do złożenia oferty.
- Proponowaną kwotę brutto należy podać na załączonym formularzu oferty.
Szczegółowych informacji udziela:
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Damian Pałys tel. 747 64 82. adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.