Zapraszamy do składania ofert na realizację zadania dostawy Citylighta do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.
Szczegóły w zaproszeniu do złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 21 grudnia 2017 r. do godz. 08.00 w formie elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. fakultatywnie: faxem na numer 17 747 64 83, drogą pocztową, na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, al. Ł. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, pok. 336, osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, al. Ł. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów.
1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
2. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
4. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób przygotowania oferty został przedstawiony w Zaproszeniu do złożenia oferty.
6. Proponowaną kwotę brutto należy podać na załączonym formularzu oferty.