Zapraszamy do składania ofert na realizację zadania: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby organizacji szkoleń, spotkań informacyjnych przez Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 11 sierpnia 2017 r. do godz. 10.00 w zamkniętej kopercie zatytułowanej „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby organizacji szkoleń, spotkań informacyjnych przez Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim”, osobiście lub drogą pocztową na adres Zamawiającego: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, pok. 336.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
- Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób przygotowania oferty został przedstawiony w Zaproszeniu do złożenia oferty.
- Proponowaną kwotę brutto należy podać na załączonym formularzu oferty.
Dodatkowych informacji udziela:
Tomasz Sanecki tel.: 17 747 64 95