Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Rzeszowie zaprasza na bezpłatne webinarium „Nowe kompetencje w zarządzaniu firmą i wsparcie w rozpoczęciu działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej – projekty dla przedsiębiorstw”.
Webinarium odbędzie się 23 czerwca 2021 r. od 10:00 do 11:00 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora. Zgłoszenia przyjmowane są do 22 czerwca 2021r. do godz. 15:00. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.
Webinarium skierowane jest do właścicieli i pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa podkarpackiego.
Program webinarium:
1. Projekt „Innovation Coach” – wsparcie przedsiębiorców w rozpoczęciu działalności B+R+I.
2. Projekt „Akademia Menadżera 2”.
- Cel projektu
- Beneficjenci
- Przeznaczenie i wysokość wsparcia
- Etapy ubiegania się o dofinansowanie
W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań.
Organizator webinarium:
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Rzeszowie
Al. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
tel.: 17 747 64 15, 17 747 64 82, 17 747 64 88
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Klauzula RODO.pdf | [ ] | 232 kB |