logo fe

head 01

 head 03

 

Jak skorzystać z Funduszy?

01 Icony  01 dalej  02 Icony  01 dalej  03 Icony  01 dalej  04 Icony

 

 

Newsletter

captcha 

Zapraszamy do składania ofert na realizację zadania: Dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby organizacji szkoleń, spotkań informacyjnych przez Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim.

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 10 grudnia 2018 r. do godz. 9.00 w zamkniętej kopercie z opisem „Dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby organizacji szkoleń, spotkań informacyjnych przez Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim”, osobiście lub drogą pocztową na adres Zamawiającego: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, pok. 226.

  1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
  3. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób przygotowania oferty został przedstawiony w Zaproszeniu do złożenia oferty.
  5. Proponowaną kwotę brutto należy podać na załączonym formularzu oferty.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Tomasz Sanecki tel.: 17 747 64 88