logo fe

head 01

 head 03

 

Jak skorzystać z Funduszy?

01 Icony  01 dalej  02 Icony  01 dalej  03 Icony  01 dalej  04 Icony

 

 

Newsletter

captcha 

Zapraszamy do składania ofert na realizację zadania:  Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby organizacji szkoleń, spotkań informacyjnych przez Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim.


Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 11 sierpnia 2017 r. do godz. 10.00 w zamkniętej kopercie zatytułowanej „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby organizacji szkoleń, spotkań informacyjnych przez Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim”, osobiście lub drogą pocztową na adres Zamawiającego: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, pok. 336.

  1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 
  2. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków zamówienia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
  4. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób przygotowania oferty został przedstawiony w Zaproszeniu do złożenia oferty.
  6. Proponowaną kwotę brutto należy podać na załączonym formularzu oferty.

Dodatkowych informacji udziela:
Tomasz Sanecki tel.: 17 747 64 95