logo fe

head 01

 head 03

 

Jak skorzystać z Funduszy? (linki zewnętrzne)

01 Icony  01 dalej  02 Icony  01 dalej  03 Icony  01 dalej  04 Icony

 

 

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Sanoku zaprasza na bezpłatne webinarium „Postaw na własny biznes-wsparcie dla osób powyżej 30 roku życia”.

Webinarium odbędzie się 10 marca 2021 r. od 11:00 do 11.50 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora.

Zgłoszenia przyjmowane są do 09 marca 2021 r. do 15.30. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia (10 marca 2021 r.).  

W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium. 

Webinarium skierowane jest do osób powyżej 30 roku życia, zamieszkujących i chcących rozpocząć własna działalność gospodarczą na terenie województwa podkarpackiego. Głównie do osób pozostających bez pracy, biernych zawodowo, osób zatrudnionych na umowach krótkoterminowych, umowach cywilno-prawnych i tzw. ubodzy pracujący oraz rolników i członków ich rodzin chcących odejść z rolnictwa. Szczególnie zapraszamy osoby  zamieszkujące, pracujące lub uczące się na terenie powiatu: jasielskiego, krośnieńskiego, brzozowskiego, strzyżowskiego, sanockiego, leskiego, bieszczadzkiego, przemyskiego.

Program webinarium: 

1. Zasady podziału środków:         
- 7.2 Wsparcie osób pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe;         
- 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości;         
2. Grupa docelowa z wkluczeniami;         
3. Definicje pojęć;         
4. Zasady dofinansowania (kwoty);         
5. Zabezpieczenie;
6. Ścieżka aplikowania o wsparcie;         
7. Zobowiązania Beneficjenta wsparcia;         
8. Rozliczenie dotacji i wsparcia pomostowego;         
9. Operatorzy wsparcia (aktualne nabory wniosków);
10. Omówienie dokumentacji rekrutacyjnej

Po webinarium będzie możliwość zadawania pytań.

Organizator webinarium:

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Sanoku
ul. Rynek 18, 38-500 Sanok
tel.: 798 771 215, 798 771 640
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.